Förlåt Förlåt!!

Förlåt om jag har skrivit på hela dagen, för jag har varit hemma hos Filippa en halv timme och sen har jag varit hos barnläkaren och kollat mitt blodtryg & hjärtpuls. I skolan idag har vi haft tipspromenad, vi tog lite kort. Som jag ska ladda upp på bloggen. Har inte så mer att säga, nu får ni bilderna från idag!

As fin bild på mina tjejer :)

Melina :D

Är det farligt? :p

Solen, Stolt fotograf ;o §

Det ska vara ''Vilka'' först i menningen, man ser inte så bra då! :p

Ett fågelägg som vi hittade i skogen, det var tomt! :o

Fin bild på en vitsippa.

Linn som tog kortet! :)

Jag ! :)

Melina ramla nästan! xd

Snyggt melina ! xD

Jättebra bild, men för mörk.

Vilka magneter är det? :)

Aja, bilr inte mer bilder :)
Bilr ett videoklipp ist :)

Hihi, dom mena inte att jag var ful! :p
Bara till melina: Förlåt om jag la upp på youtube.com, visste hur du mena men älskareeej mest ändå :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0