Inför morgondagen.

Jag tänkte berätta lite om imorgon! Jag ska först gå upp,äta frukost, datorn&Lite sådant. Och jag tror att jag ska gå ut och träna fotboll,För jag ska ju ha match på kvällen.För att vara petnoga så börjar matchen halv 7.Och jag är målvakt,jag tror faktiskt att vi vinner, för de låter ganska..lätta. Men man vet ju inte. Just nu är jag med C.J. Som ni redan vet, jag gjorde ju ett videoklipp, och då fick ni se henne. :p Men vi har inte så mycket för oss,óch C.J kanske ska sova hos mig och sådär, och vi ska väl vara uppe ganska sent. :D;) Och vi kommer ha de fettflumm. Vi kommer säkert göra som alla andra gånger vi sover över.. FLUUUUUUMMA!!!!!!! Okej, jag hatar många utropstecken, men dem jag gjorde var bara ironi. :(. Det här blir väl ett medellångt inlägg, eller? Jag ör jätteglad att Sandra kommer fixa designen ikväll,hon kommer ju hem sent.Och hon lovade att göra den, även om hon var trött.Tack Sandra,älskar dej.<3 Nu ska jag och C.J hitta på något annat vi kan göra, hon har nog tröttnat på att jag bara bloggar, och hon bara får titta på, tycker synd om stackaren.Och jag är trött över att bara göra blogginlägg hela tiden, okej!Man måste ju för att inte tappa läsare, men ändå. HAHa. nu ska jag sluta babbla och dra. Puss&Kraaaaaaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0