Kommit hem!

Kom precis hem från fotbollsträningen!Det gick jättebra&Det var kuuul. Först hade vi lite träning, som alltid. Sen spelade vi match. Gröna mot röda. Jag var först mitt, och då gjorde jag mål. ''tunnel'' Och sen böt vi posetioner på alla, då fick jag vara top, och jag var nära på att göra mål..IGEN. Men bollen kom för långt ut åt sidan, så det gick åt skogen. xD.Sen var det straff för dem röda, och då gjorde de mål, men sen gjorde dem gröna mål igen. Och de blev 2-1 till de gröna, så vi vann. Sen skjutsade Linnea's och Ida's pappa hem mig.

Och nu äter jag frukttalrik.
Äpple
apelsin
Melon
.
yummi.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: i knoooow ♥

2010-05-19 @ 21:17:49
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0