Pusssssssssssssw.

Förlåt att jag inte gjort något inlägg,
som jag sa att jag skulle göra, eller sa jag att jag skulle blogga eller?! ;p Men jag har iallafall varit i skolan idag. Det var ganska tråkigt. Vi hade ''brändboll'' som idrott-sak idag, vårat lag vann. Vi hade 51 poäng, och dem andra typ.. 45. Och sen var det NO dags. och nu ska jag sluta att blogga för nu ska jag göra klart min SVENSKA läxa till imorgon. ååååh. kommer inte hinna göra den, DESPARAT!!! Och jag ska äta pannkakor idag. Och sen ska jag på fotbollsträning, på min favoritfotbollsplan: Hagaskolan. :D Vet inte  varför det är min favoritplan, känner bara att det är min hemmaplats. Hahahhahahahhhahaha.

O-M-G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0