Träffade kompisar.

Idag när jag var vid gribbylunds centrum så träffade jag Melina, Daniel, Anton, Jonte & Daniell. Sen stack Daniel, Melina & Anton, så det var bara jag & Daniel & Jonte kvar, Sen träffade jag Jakob, ciderjohan & Johannes, prata inte äns med dom. Dom var så tråkiga. För jag känner inte dom så mycket, Jag känner mest ciderjohan. Sen blev det fajit mellan Jonte & Daniell, Sen skrek Johannes "Faajiit!" Jag börja asgarva. Sen messade jag med sötnosen Alexandra. Då skrev jag: Vad gör du? <3. Då skrev hon: Jag snackar med adam i våran klass på msn. Då skrev jag: Okej<3 då skrev hon:Jepp, han är as knäpp jag har bilder på när vi snarkar Oh jag bah: Mysigt? ;). Jag börja as garva jag sa det till Jonte, han börja också asgarva. Haha, långt inlägg! aja, skriver mer sen, puss! :)


Kommentarer
Postat av: Daniell

Jag vann :D

2010-05-14 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0